Könyvekről őszintén

Könyvlelő

Könyvlelő

Csokoládé Book Tag

2016. augusztus 23. - Molyolda_Kritta

Tudom, hogy már nagyon sokan kitöltötték a csokoládé Book Tag-et, de én sem tudom kihagyni, mert imádom a csokoládét, kb. annyira, mint Gombóc Artúr. Az elmúlt időszak olvasmányaiból szemezgettem.

1. Étcsokoládé - egy sötét témájú könyv:

Egy elég sötét témájú könyv volt számomra, bár ugyanakkor szerettem is:

Markus Zusak: A könyvtolvaj

 


2. Fehér csokoládé - egy vidám témájú könyv:





Egy könnyed, csajos és vidám könyv:

Trisha Ashley: Csokoládécipők és esküvői harangok



3.Tejcsokoládé - egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni:

Most egyértelműen a kívánságlistám elején ez a könyv áll:

Cecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget érKéptalálat a következőre: „milk chocolate”

Képtalálat a következőre: „caramel chocolate picture”

4. Csokoládé, aminek karamell van a közepén - egy könyv, ami ellágyított:

Imádtam, imádtam tényleg olyan volt, mint egy finom csokoládé, aminek lágy karamell van a közepén, ahogy haladsz előre egyre közelebb érsz a karamell réteghez és amikor eléred.....
Ilyen volt ez a könyv:

Diane Pearson: Csárdás


5. Ostyamentes Kit Kat - egy könyv, ami meglepett téged:
Képtalálat a következőre: „kitkat”

Egy YA könyv lepett meg,  mert teljesen mást vártam és pozitívan csalódtam:

Anna Banks: Posszeidón

6. Snickers - egy könyv, amiért megőrülsz:


Most itt nem azt a könyvet írom, amit imádok, hanem azt amitől tényleg szó szerint megőrülök, mert sajnos a Snickers is ilyen, nem szeretem, pedig komolyan nem vagyok válogatós csokik terén, de ez valahogy nem az én műfajom, pedig az összetevőit külön-külön szeretem. 

 

Szóval attól őrülök meg, hogy egy másik sikeresebb sorozatot próbál lemásolni az írónő, de valahogy nem jött össze, bosszantott a könyv:


Jessica Beck: Cukormázas gyilkosság

7. Forró csokoládé tejszínhabbal és pillecukorral - egy könyv, amit bármikor újraolvasol:

Kate Furnivall könyveit szívesen újraolvasom, mert mindig egy picit mást nyújtanak, érdekes, izgalmas és szerethető könyvek. Most éppen az Árnyak a Níluson c. kötet olyan, amiről tudom, hogy egyszer még leemelem a könyvespolcról.
 




8. Bonbon - egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet:

Szerintem ez sokaknak bejönne, mert van benne:
-humor
-Balaton
- magyar életérzés
-nyár, napfény
-vidámság

Tóth Gábor: Édesvízi mediterrán és Szerelmem, Balaton


A Tag nyugodtan vihető, tölthető, mert nem tudom hol és merre járt már.

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvlelo.blog.hu/api/trackback/id/tr518932796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása